تاریخ : چهارشنبه 18 آبان 1401
کد 427

راه اندازی اولین کیوسک ترخیص الکترونیک بیماران در مراغه

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی مراغه، رئیس امور مالی این مرکز گفت: به منظور اجرای دولت الکترونیک و کاهش نیروی انسانی در حوزه مالی و اداری بیمارستان‌ها، تصمیم بر این شد که از کیوسک‌های موجود در زمینه پرداخت و خدمات الکترونیک استفاده نماییم.
وی افزود: یکی از طرح‌های این سیستم ترخیص الکترونیک بیماران در بیمارستان‌ها بدون مراجعه به مراکز ترخیص و صندوق است. در واقع فرد می‌تواند از طریق پورتال‌های کیوسک وارد سیستم شده، صورت حساب‌های مالی خود را دیده و خدمات دریافتی را مشاهده نماید و در نهایت از طریق پوز متصل به کیوسک پرداخت خود را آنلاین انجام دهد و بیمار در کمترین زمان ممکن ترخیص شود.
همچنین اظهار کرد: این فرایند دو مزیت دارد، اول اینکه بیمار در صف‌های طولانی ترخیص و صندوق سرگردان نمی‌شود و دوم به صورت آنلاین می‌تواند از وضعیت صورت حساب‌های مالی مطلع شود.
وی خاطرنشان کرد: در فرآیند قبلی مراجعه حضوری به مراکز ترخیص لازم بود و فرد باید منتظر ارسال پرونده و رسیدگی می‌شد و بدون اطلاع از ریز مبالغ، پرداخت را انجام می‌داد. ولی در فرایند جدید بیمار و یا همراه از طریق پورتال می‌تواند کار ترخیص و صندوق را همزمان انجام دهند. امیدوارم با راه اندازی کیوسک‌های ترخیص، هم دولت الکترونیک اجرا شود و هم شاهد کاهش مراجعات باشیم.
وی با بیان اینکه اولین کیوسک ترخیص الکترونیک به صورت پایلوت در مرکز آموزشی و درمانی شهید دکتر بهشتی راه اندازی شده است، افزود: 6کیوسک ترخیص الکترونیک برای این مرکز در نظر گرفته شده است.



 

آخرین اخبار

روز ملی منابع انسانی مبارک

چهارشنبه 29 فروردين 1403

دیدار نوروزی تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی شهید د ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ROP

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی HBB (کمک به تنفس نوزاد در بدو ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی فرایندهای پرستاری با تاکید بر ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ایکتر و مراقبت های تکاملی نوزا ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

جلسه آموزشی sepsis و مراقبت کانگورویی kmc

يکشنبه 5 فروردين 1403

جلسه آموزشی شکم حاد در بارداری

يکشنبه 5 فروردين 1403

جلسه آموزشی تریاژ در بحران و مدیریت بحران در مراقب ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

بزرگداشت روز مهندس در بیمارستان مرکز آموزشی و درما ...

دوشنبه 7 اسفند 1402