تاریخ : سه شنبه 20 مهر 1400
کد 378

برگزاری مانور اطفا حریق در بیمارستان شهید بهشتی مراغه

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی در جهت سنجش میزان آمادگی تیم مدیریت بحران بیمارستان در هنگام بروز بلایای طبیعی و حوادث غیرمترقبه مانوری برگزار گردید که علاوه برحضور اعضای تیم مدیریت بحران و رابطین آتش‌نشانی مرکز، کارشناس ارشد محترم آتش نشانی شهرستان نیز بر نحوه اجرای عملیات نظارت داشتند.
در این دوره آموزشی و مانور عملیاتی تمامی همکاران چارت مدیریت بحران با عوامل حادثه‌ساز در بیمارستان از قبیل مواد قابل اشتعال، نحوه کنترل حریق ناشی از آتش سوزی مواد مختلف، راههای پیشگیری از بروز آتش سوزی، آشنایی با انواع خاموش‌کننده‌های دستی و نحوه استفاده از آن، استاندارد نصب و نگهداری کپسول‌های آتش‌نشانی آشنا شدند.
باتوجه به اینکه حادثه هیچگاه خبر نمی‌کند، برگزاری مانورهای دورمیزی و عملیاتی کمک شایانی به آمادگی همه‌جانبه بیمارستان در زمان بروز حوادث می‌کند و هدف از اجرای اینچنین مانورهایی کسب آمادگی و هماهنگی لازم برای به حداقل رساندن تلفات و خسارات در زمان حادثه میباشد. در این زمینه برنامه‌ریزی ‌های منظمی صورت گرفته تا در زمان‌های مختلف این مانورها مرتبا برگزار شود و تلاش بر آن است در اسرع وقت گواهی آموزشی شرکت در دوره مقدماتی آتش نشانی برای شرکت کنندگان صادر گردد.            
گفتنی است این مانور طبق برنامه ریزی قبلی و با اعلام کد آتش نشانی 125 در ساعت 10صبح روز دوشنبه مورخه 29/06/1400  پس از برگزاری جلسه تئوری آموزش با حضور نیروهای مرتبط و امکانات مورد نیاز در صحنه برگزار شد .


​​​​​​

آخرین اخبار

" هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت "

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

پیاده روی به مناسبت هفته سلامت

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

«سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت»

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

سی ام فروردین، روز علوم آزمایشگاهی مبارک باد

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403

روز ملی منابع انسانی مبارک

چهارشنبه 29 فروردين 1403

دیدار نوروزی تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی شهید د ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ROP

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی HBB (کمک به تنفس نوزاد در بدو ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی فرایندهای پرستاری با تاکید بر ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ایکتر و مراقبت های تکاملی نوزا ...

يکشنبه 5 فروردين 1403