تاریخ : چهارشنبه 5 شهريور 1399
کد 337

پیام تبریک به مناسبت آغاز هفته ی دولت و تبریک روز کارمند

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی مراغه، سرپرست مرکز طی پیامی ضمن قدردانی از تلاش خالصانه کارکنان فرارسیدن روز کارمند را تبریک گفت.
متن پیام بدین شرح است :
 

با سلام و احترام ؛
ضمن نکوداشت نام و یاد و راه سرور آزادگان جهان حضرت امام حسین (ع)، یاد و خاطره مجاهدان عرصه ایمان و عمل، شهیدان والا مقام رجایی و باهنر و هفته دولت را گرامی می‌داریم.
 "چهارم شهریور ماه؛ روز کارمند"، فرصت مغتنمی برای قدردانی از تلاش‌های صادقانه و خدمات خالصانه کارمندان نیکو نهادی است که با نیروی تعهد و تخصص درجهت پیشبرد برنامه‌ها و اهداف سازمان ایفای نقش می‌کنند.
فرا رسیدن روز کارمند، از سویی فرصتی برای مدیران است تا بر عزم خود برای قدردانی شایسته از قشر شریفِ کارکنان دولت بیفزایند؛ و از سوی دیگر فرصتی است برای کارمندان تا با بازنگری در روش‌ها و پرورش خلاقیت و نوآوری، میزان بهره وری و استفاده بهینه از منابع را بهبود بخشند.
 
همزمانی هفته دولت و روز کارمند با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ،به این مناسبت ها رنگ و بویی صد چندان از ایثار و شهادت داده است که تجلی خدمت صادقانه و خالصانه و محمل مفاهیم ارزشمندی همچون شهادت و ایثار است که باید الگو و یک سرمشق ماندگار باشد.
 امیدوارم با تأسی  و الگوبرداری از ویژگی های والای اخلاقی و رفتاری شهدای والامقام، شهیدان رجایی و باهنر در راستای تحقق اهداف عالیه نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران و با همياري و همدلي كاركنان مرکز آموزشی درمانی شهید بهشتی مراغه در مسیر تامین ، حفظ و ارتقای سلامت شهرستان گام برداریم .
 
اینجانب ضمن تبریک روز کارمند، از تلاش خالصانه کلیه همکاران مجموعه شهید دکتر بهشتی مراغه قدردانی کرده و از خداوند منان سلامتی و موفقیت روزافزون ایشان را خواستارم.
 

 

دکتر احمد نوین سالاری
سرپرست مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی مراغه

آخرین اخبار

برگزاری جلسه آموزشی استانداردهای ایمنی بیمار و کن ...

شنبه 9 تير 1403

برگزاری جلسات درون بخشی

شنبه 9 تير 1403

ویژه برنامه روز عید غدیر در مرکز آموزشی درمانی شهی ...

چهارشنبه 6 تير 1403

برگزاری جلسه آموزشی "هیپوترمی در نوزادان"

چهارشنبه 30 خرداد 1403

برگزاری کارگاه دو روزه احیای پایه و پیشرفته نوزادا ...

سه شنبه 29 خرداد 1403

اهمیت غربالگری هورمونهای تیروئید در نوزادان

سه شنبه 29 خرداد 1403

جلسه آموزشی افتراق انواع شکم درد و گرمازدگی

پنجشنبه 24 خرداد 1403

روز جهانی بدون دخانیات

چهارشنبه 23 خرداد 1403

برگزاری کارگروه درون بخشی اتاق عمل

چهارشنبه 23 خرداد 1403

جلسه آموزشی تانسیلکتومی

چهارشنبه 23 خرداد 1403