تاریخ : سه شنبه 17 دي 1398
کد 314

در پی شهادت افتخارآفرین سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی کارکنان بیمارستان شهید دکتر بهشتی مراغه سیاه پوش شدند

به گزارش روابط عمومی مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی مراغه در پی شهادت افتخارآفرین سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی مجموعه ی کارکنان بیمارستان شهید دکتر بهشتی مراغه، ضمن تبریک و تسلیت شهادت این سرباز سرافراز اسلام،با برگزاری مجلس یادبود انزجار خود را از استکبار و دشمنان اسلام و ایران اعلام کردند.
دکتر نوین سالاری ریاست مرکز در جمع کارکنان ضمن محکوم کردن این اقدام تروریستی رژیم آمریکا گفت : شهادت هنر مردان خداست و شهید عالی‌مقام حاج قاسم سلیمانی به راستی مرد خدا بود. 4 دهه مجاهدت مردانه شهید سلیمانی در راه پاسداری از خاک ایران و سرافرازی اسلام و سال‌ها آرزوی او برای شهادت در راه خدا، ایشان را سرانجام در کنار دیگر برادران شهیدش قرار داد.
وی افزود؛ سردار شهید قاسم سلیمانی مرد میدان جهاد و مبارزه و مجاهد خستگی ناپذیر جبهه‌های جنگ بود. ایشان مایه عزت و افتخار نه فقط ایرانیان بلکه تمامی مسلمانان ومستضعفان تحت ستم در سراسر جهان بود.
سرپرست مرکز ادامه داد؛ شهادت این بزرگ فرمانده مقاومت اگرچه ضایعه بزرگی برای جهان اسلام و مردم بزرگ ایران به شمار می‌رود اما به تعبیر امام خمینی(ره) رهبر کبیر انقلاب اسلامی هر پرچمی که از دست توانای سرداری بیفتد سردار دیگری آن را برخواهد داشت.

امروز گرد هم آمدیم تا بار دیگر به روح بلند سردارشجاع سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی ادای احترام کنیم و اطمینان داریم با اتحاد و همبستگی راه این سردار از جان گذشته و مخلص را ادامه خواهیم داد.

آخرین اخبار

جلسه آموزشی زایمان بی درد با گاز انتونکس

پنجشنبه 21 تير 1403

برگزاری جلسه آموزشی انواع کاتترهای همودیالیز

پنجشنبه 21 تير 1403

برگزاری جلسه آموزشی استانداردهای ایمنی بیمار و کن ...

شنبه 9 تير 1403

برگزاری جلسات درون بخشی

شنبه 9 تير 1403

ویژه برنامه روز عید غدیر در مرکز آموزشی درمانی شهی ...

چهارشنبه 6 تير 1403

برگزاری جلسه آموزشی "هیپوترمی در نوزادان"

چهارشنبه 30 خرداد 1403

برگزاری کارگاه دو روزه احیای پایه و پیشرفته نوزادا ...

سه شنبه 29 خرداد 1403

اهمیت غربالگری هورمونهای تیروئید در نوزادان

سه شنبه 29 خرداد 1403

جلسه آموزشی افتراق انواع شکم درد و گرمازدگی

پنجشنبه 24 خرداد 1403

روز جهانی بدون دخانیات

چهارشنبه 23 خرداد 1403