تاریخ : شنبه 23 آذر 1398
کد 304

از خیرین حوزه سلامت تجلیل به عمل آمد

به گزارش روابط عمومی به منظور ارج نهادن و نهادینه سازی فرهنگ خیریه روز سه سنبه 19 آذر از خیرین نیک اندیش سال 98 تجلیل شد.
در ابتدای جلسه دکتر نوین سالاری ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های انجام شده در حوزه ی امور خیریه بیمارستان گفت : مشارکت در امور خیر و خداپسندانه هم در شریعت ما ریشه دارد و هم در فرهنگمان به آن تاکید شده است.
سرپرست مرکز افزود؛ در شرایط کنونی هر یک از ما و تمامی  کسانی که از نظر مالی توانمندند بایستی به یاری نیازمندان همت کنیم و چه حوزه ای بهتر از حوزه ی درمان. گاهاً مشاهده می شود که گروهی از مراجعین یا بیماران حتی توان پرداخت هزینه ترخیص را هم ندارند که نهایتا این مبالغ از طریق صندوق کمک های کارکنان بیمارستان از واحد مددکاری تامین می شود.
وی ادامه داد بطور متوسط ماهانه حدود 14 تا 20 میلیون تومان نیز تخفیف در پرداخت فرانشیز ترخیص بیماران از صندوق درآمد بیمارستان پرداخت می شود .

در بخش دیگری از صحبت ها بر برنامه ریزی و جهت دهی صحیح کمک های مردمی در حوزه سلامت تاکید شد و در ادامه از خیرین دعوت شده با اهدا لوح سپاس و شاخه گل تقدیر بعمل آمد.
گفتنی است از ابتدای سال جاری تا پایان آبان ماه حدود 130 میلیون ریال کمک نقدی و 4عدد دستگاه ویلچر به صورت غیر نقدی به مرکز آموزشی درمانی شهید دکتر بهشتی مراغه اهدا شده است .


آخرین اخبار

" هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت "

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

پیاده روی به مناسبت هفته سلامت

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

«سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت»

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

سی ام فروردین، روز علوم آزمایشگاهی مبارک باد

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403

روز ملی منابع انسانی مبارک

چهارشنبه 29 فروردين 1403

دیدار نوروزی تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی شهید د ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ROP

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی HBB (کمک به تنفس نوزاد در بدو ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی فرایندهای پرستاری با تاکید بر ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ایکتر و مراقبت های تکاملی نوزا ...

يکشنبه 5 فروردين 1403