تاریخ : سه شنبه 14 فروردين 1397
کد 189

تقدیر از مددکار مرکز به مناسبت سیزدهم رجب مصادف با ولادت با سعادت امیرالمومنین علی (ع) و نامگذاری این روز به عنوان روز مددکار

به گزارش روابط عمومی مرکز، به مناسبت فرارسیدن سيزدهم رجب – ولادت اميرالمومنين(ع) که به حق روز مددکار نام گذاری شده است و بهمنظور  تقدير و تجليل از مدکار محترم مرکز سرکار خانم فریبا ذهبی، در تاریخ 9 فروردین سال 97، در محل دفتر سرپرستی بیمارستان با اهداء لوح سپاس وهدیه از ایشان تقدیر به عمل آمد. 

به گزارش روابط عمومی مرکز، به مناسبت فرارسیدن سيزدهم رجب –ولادت اميرالمومنين(ع) که به حق روز مددکار نامگذاری شده است و به منظور  تقدير و تجليل از مدکار محترم مرکز سرکار خانم فریبا ذهبی، در تاریخ 9 فروردین سال 97، در محل دفتر سرپرستی بیمارستان با اهداء لوح سپاس وهدیه از ایشان تقدیر به عمل آمد. 
 

دکتر نوین سالاری سرپرست مرکز گفت: مدد کاری شغلی است که از عشق آغاز می‌شود؛ عشق به بشریت، عشق به انسانها، عشق به آنهایی که در زندگی عادی و روزمره‌شان نیاز به کمک و مدد دارند؛ آنها ناچارند مددجو باشند و ما باید مددکار باشیم. هر کاری که انسان خود داوطلب و پیش قدم می‌شود، هیچ کس اجر و مزدش را جز خداوند نمی‌تواند بدهد. آنهایی که «وَمِنَ النَّاسِ مَن یَشْرِی نَفْسَهُ ابْتِغَاء مَرْضَاتِ اللّهِ وَاللّهُ رَؤُوفٌ بِالْعِبَادِ»؛ آنهایی که داوطلبند خود به صحنه می‌آیند، آنها جایگاهی بس رفیع و بلند دارند.در هر جامعه‌ای افرادی هستند که با مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند. مددکاران اجتماعی که هر روز شان با کمک به محرومان، انسانهای دردمند و اقشار آسیب پذیر آغاز می شود ،این را نعمتی می دانند که از سوی خداوند سبحان به آنها هدیه شده و در قبال این عطیه شاکر حق تعالی می باشند . بي شك اقدامات همه ی مددکاران همواره قابل تحسين است.

مددکاری یک تخصص و یک هنر است که باید با برنامه ریزی و پیگیری و فعالیت اثر بخش مددکاران،محقق شود.در واقع کار مددکاری رسیدگی ، حمایت و معاضدت به افراد گرفتار و رفع مشکلات آنهاست، که مساعدت به آنها از باقیات صالحات است، از دیگر سو تکلیف مددکار این است که حقوق قانونی فرد را استیفا نماید.از این رو کار مددکار از جمله مشاغل حساس در حوزه درمان محسوب میگردد .

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن 13 رجب سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع) نخستین مددکار عالم و اسوه آزادی وآزادگی و انتخاب مبارک و شایسته این روز به عنوان روز مددکار  بر خود واجب می دانم از تلاش های خالصانه و خیرخواهانه مددکار محترم مرکز قدردانی نمایم.
امیدوارم در پرتو پرفروغ رفتار و گفتار حضرت امیرالمومنین (ع) و با پیروی از منش و سیره آن امام بزرگوار و مقتدای بی همتا در دستگیری از نیازمندان و یاری محرومان به توفیق روزافزون دست یابید.


آخرین اخبار

روز ملی منابع انسانی مبارک

چهارشنبه 29 فروردين 1403

دیدار نوروزی تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی شهید د ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ROP

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی HBB (کمک به تنفس نوزاد در بدو ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی فرایندهای پرستاری با تاکید بر ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ایکتر و مراقبت های تکاملی نوزا ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

جلسه آموزشی sepsis و مراقبت کانگورویی kmc

يکشنبه 5 فروردين 1403

جلسه آموزشی شکم حاد در بارداری

يکشنبه 5 فروردين 1403

جلسه آموزشی تریاژ در بحران و مدیریت بحران در مراقب ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

بزرگداشت روز مهندس در بیمارستان مرکز آموزشی و درما ...

دوشنبه 7 اسفند 1402