تاریخ : يکشنبه 12 آذر 1396
کد 171

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر بهشتی، به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج مراسمی با حضور کارکنان و بسیجیان مرکز در تاریخ 96/09/09 در محل سالن اجتماعات بیمارستان برگزار گردید.
بسيج مدرسه عشق و مكتب شاهدان و شهيدان گمنامي است كه پيروانش بر گلدسته‌هاي رفيع آن اذان شهادت و رشادت سرداده‌اند."
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهید دکتر بهشتی، به مناسبت گرامیداشت هفته ی بسیج مراسمی با حضور کارکنان و بسیجیان مرکز در تاریخ 96/09/09 در محل سالن اجتماعات بیمارستان برگزار گردید.

در این مراسم دکتر نوین سالاری سرپرست بیمارستان و جناب آقای مهندس راشدی از رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس و ریاست شرکت نفت شهرستان بناب به عنوان میهمان مراسم به ایراد سخنرانی پرداختند.
دکتر نوین سالاری ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج در توصیف بسیجیان گفت : امروز دوباره گرد هم آمدیم تا تجدید پیمان کنیم با دلاورمردان و شیرزنانی که در برابر ظلم و ستم و تجاوز قد علم کردند و  از آب و خاک و حیثیت و آبروی این مملکت دفاع کردند. در زمان هشت سال دفاع مقدس این بسیجیان بی ریا بودند که سینه در مقابل گلوله دشمنان قرار دادندو شهد شهادت نوشیدند.
بسیج با دفاع از میهن و دیار خود نشان داد میهن دوست است. جان فشانی او نشان داد حاضر نیست حتی یک وجب از سرزمینش به دست دشمن افتد. بعد از جنگ هم بسیجیان بودند که اوّلین قدم ها را جهت سازندگی ایران عزیز برداشتند.  مهم ترین و اصلی ترین فکر و دغدغه بسیج، حفظ ارزش ها و باورهای مذهبی ملی است. اگر هشت سال مردانه در مقابل دشمن ایستادگی کرد، برای این بود که ارزش های سازنده ای که به برکت انقلاب اسلامی زنده شده بود، حفظ و تقویت گردد.
امروز بسیجی که فکر کند وظیفه اش فقط جهاد در جنگ بوده، بسیجی نمی ماند. بال جهاد با نفس نیز باید به اندازه ی جهاد نظامی قوی باشد. در حال حاضر تفکر در بحث فرهنگی و حفظ اتحاد بین گروه های مختلف یک اساس است . با توجه به اینکه در آستانه ی فرا رسیدن هفته ی وحدت هستیم، همه ی ما بایستی در هر حال و در هر موقعیت اتحاد و وحدت و یکپارچگی خود را همچون سابق حفظ کنیم و مشتی بر دهان یاوه گویان، سودجویان و فرصت طلبان باشیم.
در ادامه ی مراسم جناب آقای مهندس راشدی ضمن تبریک هفته بسیج به کلیه بسیجیان به ویژه بسیجیان فداکار جامعه ی پزشکی کشور، گفت :
الگو و مقتدای بسیجیان، امیرمؤمنان علی(ع) اوّل بسیجی اسلام می باشد. بسیجی به علی تأسی و نگاه می کند، کسی که سال ها برای حفظ و حراست از نبوت و رسالت جهاد و مبارزه کرد و برای عدالت، سختی ها کشید و سرانجام در محراب عشق به شهادت رسید.
بسیجی برای عقیده و ارزش های سازنده جهاد می کند، برای عدالت تلاش و کوشش می نماید و هدفی جز رضای خدا ندارد.
بسیجی می داند ارزش ها حاصل رشادت های همرزمانش است. پس برای پاسداری از آن ها آماده است و اجازه نمی دهد قلم یا بیانی ارزش ها را حذف یا کم رنگ نماید، چرا که به فرموده مولایش، امام حسین(ع)، زندگی، عقیده و ایستادگی در با ورها و ارزش هاست.
بسیجی بیدار می داند امروز بیش از دیروز بایستی تعهد داشته باشد. بیش از دیروز باید تفکر بسیجی و روحیه بسیجی داشته باشد. بیش از دیروز در عرصه های مختلف فرهنگی، صنعتی، دانشگاهی،حوزوی و... حضور پررنگ داشته وبرای سربلندی کشور تلاش کند.
در ادامه ی سخنرانی ایشان به بیان خاطراتی از رشادت ها ، جوانمردی ها، و شجاعت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در عملیات های مختلف پرداخته و گفتند عشق و ایثار و شجاعت و ساده زیستی این عزیزان مثال زدنی بود امروز وظیفه ی ما این است که در لباس مهندس و پزشک و مدیر و مدرس و معلم و کارگر و کارمند و ....راه این ایثارگران فداکار را ادامه دهیم.
در پایان مراسم، همزمان با پخش کلیپ و سرود از میهمانان پذیرایی بعمل آمد.


  
  

  

  

  

آخرین اخبار

روز ملی منابع انسانی مبارک

چهارشنبه 29 فروردين 1403

دیدار نوروزی تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی شهید د ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ROP

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی HBB (کمک به تنفس نوزاد در بدو ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی فرایندهای پرستاری با تاکید بر ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ایکتر و مراقبت های تکاملی نوزا ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

جلسه آموزشی sepsis و مراقبت کانگورویی kmc

يکشنبه 5 فروردين 1403

جلسه آموزشی شکم حاد در بارداری

يکشنبه 5 فروردين 1403

جلسه آموزشی تریاژ در بحران و مدیریت بحران در مراقب ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

بزرگداشت روز مهندس در بیمارستان مرکز آموزشی و درما ...

دوشنبه 7 اسفند 1402