تاریخ : چهارشنبه 27 آبان 1394
کد 1

انتصابات جدید در معاونت آموزشی ، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه

با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه جلسه معارفه مدیر آموزش، سرپرست کمیته پژوهش دانشجویی و سرپرست امور عمومی برگزار شد.
در این جلسه آقای دکتر جنتی با اشاره به اینکه در حال حاضر دانشکده علوم پزشکی مراغه در مسیر توسعه قراردارد گفتند: در راستای نیل به اهداف دانشکده علوم پزشکی مراغه و ایجاد امکان پاسخگویی به وزارتخانه متبوع در مسائل مربوط به حوزه آموزش و پژوهش نیاز به تغییر و بازسازی ساختارها احساس می شد.

ایشان افزودند: توجه به حوزه آموزش و پژوهش و امور دانشجویی و فرهنگی از دغدغه های دانشکده است. رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه تربیت دانشجویانی را که پس از ورود به بازار کار بتوانند به عنوان نماینده مفید دانشکده علوم پزشکی باشند مهم دانستند و بر این اساس گفتند: ایجاد رشته ها و گروههای جدید و به تبع آن جذب هیئت علمی بیشتر از پیش نیازهای ایجاد بستر مناسب برای پیشرفت دانشکده می باشند.

آقای دکتر جنتی لزوم اصلاح فرایند آموزش  به سمت ارتقا کیفیت و توجه بیشتر به حوزه آموزش از طریق ایجاد سیستم ایجاد طرح درس و بار گذاری در سایت دانشکده و عنایت بیشتر به حوزه پژوهش را خواستار شدند و افزودند: سیستم به بهیچوجه نباید متکی به یک نفر باشد و افرادی که امروز عهده دار مسئولیت جدید می شوند باید در کنار دیگران برای رسیدن به هدف دانشکده تلاش مضاعف داشته باشند.

در ادامه این جلسه آقای دکتر جنتی با اشاره با سابقه اجرایی و آموزشی آقای دکتر خلیلی اظهار امیدواری کردند که ایشان در به عنوان مدیر آموزش دانشکده  با بهره گیری از سابقه خود دانشکده را برای رسیدن به اهداف آموزشی و پژوهشی یاری کنند.

همچنین در این جلسه آقای دکتر حلاج زاده به عنوان سرپرست کمیته پژوهش دانشجویی و آقای پروین به عنوان سرپرست امور عمومی دانشکده پرستاری معرفی شدند.

آخرین اخبار

" هر ماما یک سفیر جوانی جمعیت "

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

پیاده روی به مناسبت هفته سلامت

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

«سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت»

دوشنبه 17 ارديبهشت 1403

سی ام فروردین، روز علوم آزمایشگاهی مبارک باد

يکشنبه 9 ارديبهشت 1403

روز ملی منابع انسانی مبارک

چهارشنبه 29 فروردين 1403

دیدار نوروزی تیم مدیریتی مرکز آموزشی درمانی شهید د ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ROP

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی HBB (کمک به تنفس نوزاد در بدو ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی فرایندهای پرستاری با تاکید بر ...

يکشنبه 5 فروردين 1403

برگزاری جلسه آموزشی ایکتر و مراقبت های تکاملی نوزا ...

يکشنبه 5 فروردين 1403