تاریخ : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398
کد 263

در دومین جلسه ی ارسال الکترونیک اسناد؛

بر لزوم هماهنگی واحدهای مرتبط تاکید شد

به گزارش روابط عمومی، پیرو جلسه ی قبلی در خصوص بررسی چالش ها و موانع پیش رو در ارسال الکترونیکی اسناد که در فروردین ماه امسال برگزار شده بود، دومین جلسه هماهنگی با حضور اعضای تیم مدیریتی، کارشناسان واحدهای امور مالی، it ، مدیریت اطلاعات سلامت، دفتر پرستاری، سرپرستاران و سایر واحدهای مرتبط، روز دوشنبه 23 اردیبهشت برگزار گردید.
در ابتدای جلسه اسماعیلیان (مسئول واحد it)، گزارشی از ایرادات و اشکالات واحد پذیرش، بخش های درمانی، بیمه گری و .... در ثبت کد ملی و اطلاعات بیماران، ارائه داد و سپس کارشناسان حاضر به بیان مشکلات و چالش های برنامه پرداختند.
ضمناً با توجه به اینکه از اول خرداد سال جاری بایستی اسناد بیمه ای به صورت الکترونیک ارسال گردند؛ مقرر شد اقدامات ذیل هر چه سریع تر انجام شده و ایرادات موجود رفع گردد:
  • - اصلاح کد خدمات فاقد ارزش نسبی
  • - رفع ایرادات و اصلاح کدهای ملی ارسالی به سامانه سپاس توسط واحد it
  • - کنترل و نظارت روزانه ی واحد مدارک پزشکی بر اطلاعات وارد شده در سامانه سپاس
  • - وارد کردن به روز و به موقع خدمات توسط بخش های درمانی
  • - توجه و دقت کارکنان واحد پذیرش در ثبت کدهای ملی بیماران